torsdag 24 oktober 2013

Teaterrep med Fanny

Här är kvinnan som jag umgåts med praktiskt taget hela dagen. Först skolan och sen efter skolan satt vi i uppehållsrummet och spelade sammarbetsspel på datorn och knaprade knäcke. Finfint! Vi pratade foto och jag knäppte en hel del bilder också. Sen bar det av till teaterrepetition.

Utsikt från ett fönster. 

Får lite ångest av dessa bilder då jag påminner mig själv att jag går i trean nu och snart ska jag lämna detta. Även om det inte ser så speciellt ut så hugger det till i bröstet på mig. Måste börja skriva noveller snart igen. Klottra ned alla fina känslor. Ge mig lite tid... Tid att andas och tid att skapa.

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Sv: Tack :)) Jag har ett inlägg här där jag skrivit lite om hur man fotar vattenfall. http://stargirlphoto.blogg.se/2013/february/att-fota-vattenfall-2.html

    SvaraRadera