måndag 24 februari 2014

Två dagar


Söndag kan sammanfattas ganska enkelt. Jag tillbringade dagen i sängen. Sträcksåg nästan hela säsong 4 av Downton Abbey med lillasyster och kolaglass. Det var fint även om man blir fruktansvärt seg av sådana dagar.

Den här dagen har jag tillbringat på Lennings. Först repetiton av Moderskärlek och sen skriva på gymnasiearbetet. Inspirationen är som förr och hela mitt huvud håller på att sprängas. Förutom precis efter jag och Fanny suttit och skrivit i flera timmar och jag behövde paus och frisk luft.

Annars tänker jag på hur fint livet är i stort och hur många fina människor som finns här. Jag har gått runt och småskrattat mest helatiden idag just därför.(och kanske lite för att jag är trött) Så har jag gått på stan och kollat på folk. Tagit in allting jag sett, sugit åt mig som en tvättsvamp. Vardagen gör mig så himla inspirerad just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar