tisdag 28 oktober 2014

I Övik (del 2)

Så nu kommer fortsättningen på denhär lilla sammanfattningen. Bilderna kommer från Lisas mobil. Det första är på folkhögskolan igen från ett annat håll.

En fredag åt vi tacos, jag och Lisa.

Selfie med min gullesambo!

En dag tog vi promenad. Det är bästa terapin verkligen. Bara gå bredvid varandra och snacka.

Så åkte vi buss för första gången i Övik. Det var en spännande upplevelse när vi inte riktigt visste var vi skulle kliva av.

Sen åkte vi hem med en varsin påse från Naturkompaniet- och fjällrävenoutlet.

Lisa med sin nya kånken.

Jonte gömmer sig bakom ett höstlöv.

Promenad påväg hem från skolan skulle jag gissa.

En kväll gick vi på teater.

Jag och Lisa Lisa.

Höstlöv i solen. Finns det något finare?

Erik sitter i den något sneda soffan. Jag och Lisa tömde hela vardagsrummet eftersom vi skulle få nytapetserat.

"En prinsessgurka till en prinsessa." Det tyckte Lisa var kul.

Sen hade vi föreställning. Rosor fick vi också som fick stå i logen i skolan.

Erik.

Jag och Lisa Lisa.

Jag, Lisa och Jonathan hjälpte till att bära kulisser på Folkan teatern en kväll.

Så målade jag Lisas naglar blåglittriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar