lördag 4 juli 2015

Ett kilogram från instagram (April 2015)

Min April såg lite ut såhär: 

1. Jag och Jonathan åkte nattåg från Övik och vaknade upp på morgonen i Stockholm.
2. Där gick vi på Dramaten och såg Bruno K Öijer. Jag säger bara en sak: "Wow!!!" 
3. Sen drog jag till Norrköping för att kramas med småsystrar och spela kort.
4. Tog nya porträtt i lägenheten också. Insåg att denhär polotröjs/linne- grejen var väldigt bekväm. Lite av en favorit.

1. Naglarna blev riktigt fina igen. Var så himla sugen på att börja måla dem med olika mönster igen.
2. Och så fick jag hem stämpelplattor till nagellack och testade det för första gången. Svårt, men ganska kul.
3. NYA GLASÖGON! Efter veckor där huvudvärk och migrän hade kommit och gått lite helatiden fick jag äntligen gå och hämta ut mina nya glasögon hos optikern.
4. En lunch gick jag och Lisa och åt indiskt. Hur gott som helst!

Precis innan oväder... trodde jag. Det blev inget av det, bara lite försiktigt regn.

1. Min lugg var förfärligt lång och jag hade ganska så stor lust att bara klippa av eländet. Men kände mig ändå ganska fin.
2. Jonathan gjorde champinjonsoppa åt mig en lunch. Det var riktigt festligt och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar