söndag 19 juli 2015

Ett kilogram från instagram (Maj 2015)

Här kommer månaden Maj enligt min instagram. Tyckte det var dags att komma ikapp lite med detta:

1. Jag och Lisa gick och pantade gamla flaskor och köpte oss en varsin glass för pengarna.
2. Solen sken och Lisa posade. Med glass runt hela munnen.
3. Vi tog en promenad och hittade en liten lekpark med ett jättefärgglatt staket.
4. Och en rutchkana/klätterstälning med en fågel på. 

1. Jonte kom hem och gav mig blommor.
2. I skolan satte jag teaterljus till I väntan på Godot som jag regisserade. Vilket för övrigt känns så himla kul att få ha gjort under dethär året!
3. Jonathans skägg växte så att det knakade.
4. Och jag tog ett efterlängtat bad.

1. Jag och Jonte repade monologer inför intagningsprov och gick och köpte oss en varsin bakelse för att pausa lite.
2 & 3. Så gjorde vi god mat var och varannan dag.
4. Den 11:e fyllde jag 20 år! Erik och Jonatan lade upp en födelsedagshälsning på min instagram.

1. Jonathan, Erik och Jonatan höll på att spela in en kortfilm i den andra studentlägenheten. (Som de senare vann en kortfilmstävling med.) De hade burit ut badkaret i hallen och klätt ut sig. 
2. Jag lämnade Övik för en liten stund för att åka hem till Östergötland.
3. Hemma kramade jag småsystrarna och Milla övade fiol.
4. Mina öron är numera piercade. Fick i 20 års-present av Lisa att gå och ta hål i dem. Nervöst... Men nu är jag så himla nöjd.

De sista fyra bilderna innan Juni börjar är blommor som jag tagit kort på hemma i Norrköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar