söndag 19 juni 2016

Hallå igen

Oj, hej!
Här har jag inte hängt på ett ganska bra tag. Det var ju ungefär 10 månader sen jag senast skrev. Mycket har hänt men jag har inte kunnat blogga.

  Jag har flyttat.




 Börjat ny skola.

❀ Spelat teater.

❀ Lyckats döda en kaktus.

❀ Tryckt illustrationer på tröjor.



 Tröttnat på att spara ut håret.

❀ Lagat mat och haft soffbord som köksbänk.

❀ Gråtit ner i kudden på internatrum.



❀ Slutat äta gelatin.

❀ Hälsat på supersaknad kille på annan folkhögskola.

❀ Nästan blivit stammis på vårdcentralen.

❀ Piercat mina öron igen.



❀ Haft blått hår på film.

❀ Målat med läppstift på badrummsspegel.

❀ Ätit mozarella i mängder.

❀ Knappt plockat fram kameran.

❀ Slutat skolan.

❀ Packat ner hela internatrummet i flyttlådor och väskor.


Just nu ligger jag i sängen i mitt gamla flickrum. Hemma spenderar jag dagarna genom att äta mängder av nutellamackor och krama på småsystrar. Badar lite i sjön och drömma om framtida skrivarprojekt.

Vi ses snart igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar