söndag 13 oktober 2013

En promenad och ett gäng bilder

Morfar är här och vi tar en promenad. Bort på vägen och sen in i skogen. 

Jag är lördagstrött och virar halsduken flera varv om halsen. 

Milla och morfar går hand i hand. "Det är nog bäst om Milla går innerst!" säger jag. Det kommer fler bilar än vanligt på vägen och jag ställer mig och håller om hennes axlar för att vara helt säker på att inget kommer hända medan de kör förbi. 

Så vacker att det gör lite ont! 

Jaa... som sagt var. 

Hon springer och håret flyger, solen glittrar i det. 



"Nu ska jag ta kort! Var trycker man? Var zoomar man?" 

Resultatet av Millas fotografering.  

Sen fotade morfar: glugg-smajlet och tandställnings-smajlet.

Nu ska jag krypa ned bredvid en liten syster som sover sött. Bland det mysigaste som finns! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar