onsdag 30 oktober 2013

Instagramhöst

Kom på att jag antagligen inte visat något ur mitt instagramkonto här på sista tiden. Så här kommer favoriterna från denna höst!

1. Skogspromenad och svampletande. Fanns tyvärr inte några.
2. Framkallare på fotolektionen. Det såg ut som saft och jag var övertygad om att om jag hittat vätskan hemma i mitt kylskåp hade jag garanterat druckit av den. (Bläää!!) Analogt foto är skoj!

3. Mamma lånade en DVD på biblioteket fullproppat med Grynet! Jag blev inte lite överlycklig. Inte bara jag som bär tiara! Plus att hon är så jävla ball!!
4. Jag i min tiara! Plus halsduk eftersom det är så himla skönt.

5. Eftermiddagspromenad. Gula löv och magiskt ljus.
6. Många cyklar bland röda löv på Resecentrum.

7. Några silhuetter av träd mot en grå oktoberhimmel 
8. En tidig teater-reps-morgon. Ett löv och några fina träd.

Jag heter tiaraneea på instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar