tisdag 29 oktober 2013

Regn och repetitioner



 Jag går upp hyfsat tidigt för att ta bussen ned till stan med lillasyster och gå på repetitioner där det händer hundra saker. Det småregnar ute mest helatiden och det har blivit stora pölar så att man inte kan gå varsomhelst. Försöker att peppa mig själv så mycket det går, för trots att det är hur jäkla kul som helst så är jag så himla trött. Jag tappar repliker och får ett hostanfall på scenen. Jäklar! Jag missbrukar te och har för längesedan överdoserat bafucin. Men det gör inte så mycket livet är ju fint! Jag går på bio och ser Vi är bäst med systern och morfar. Vi går i armkrok mot bilen och ingen säger egentligen någonting. Jag är trött och jag orkar inte sitta och peta dit några fler rader på datorn. Godnatt! Imorgon ska jag repa repa repa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar