måndag 21 april 2014

Så vi packar ned filt och drar iväg

 Här är det ganska tomt och jag har inte skrivit så mycket på sista tiden. Det har varit ett riktigt sova-och-titta-på-film-helatiden-lov. Men igår gick jag ut på kvällen för att leka land och rike med Sunna, en kompis till henne och Milla. Det kändes lite som att vara tio år igen, bortsett från att jag inte är bra alls på leken längre. (Åkte ut först) Vi var tvugna att gå in vid halv tio för då började det bli mörkt. När jag tittade ut genom fönstret imorse insåg jag att planen var kvar i gruset på gården. Förevigade med ett foto.

Idag hände en hel del skojigheter också. Milla och jag spelade kort direkt efter frukosten. Hon blandar och jag vinner två gånger i rad. 

Sen vid lunch lagar vi pastagratäng, jag, Sunna och Milla. 

Lillasyster

På eftermiddagen bakar jag och Milla en chokladkaka för att ta med ut på picknic. Sunna hade hittat något nytt ställe man kunde sitta på. Så vi packar ned filt och drar iväg.

Sunna fotograferar mig. 

Efter en himla massa uppförsbacke så är det dags att lägga ut filten och ta några klunkar dricka. 

Vi äter nästan upp hela kakan. 

Stövlarna i gräset.

Får ont i magen av dehär bilderna. Så himla mycket kärlek! 

Kaka 

Sunna och den blå himlen. 

Mysigaste dagen på hela lovet tror jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar