onsdag 23 april 2014

En lista


Hur ser din skrivbordsbild ut?
Paul McCartney och John Lennon för att jag saknade Beatles lite.


Din senaste photo booth-bild.
Jag och lillasyster

Det tråkigaste som hänt dig i år.
Att jag bitvis varit ganska nere och mått psykiskt dåligt. Om man bortser från det och stress har jag haft det väldigt bra.

Det bästa som hänt i år.
Jag har hängt mycket med kompisarna. Haft mycket kreativa perioder emellanåt.

Tre senaste sms.
"Du har lån som håller på att gå ut.
Antal ex:1
Norrköping Huvudbiblioteket"

"Oj var är du?"

"Ja verkligen"
Hahaha så sjukt intressant...

Nuvarande beroende:
Musik: 
Rolling stones. Främst låten Under my thumb
Tv-serie: 
Jag har ju aldrig varit så mycket för TVserier men Downton Abbey har tittats väldigt mycket här hemma på sista tiden.
Kläder:
Jag är ju lite delad när det gäller det där med kläder. Klänning eller herrskjorta. Mina nya randiga skor.
Mat:
Knäckebröd! Alltid!!



Ett jobb du aldrig kan ha.
Någonting inom vården som läkare eller sjuksköterska.

Något du inte gillar hos andra.
När de tar saker för givet eller när de trycker ned andra för att själv må bättre.

En dålig sida med dig själv.
Att jag glömmer saker lika snabbt som en guldfisk, vilket ibland andra får ta stryk av. Tex att jag glömmer att ringa upp någon som ringt mig. Eller att jag kan bli så sjukt ofokuserad ibland.

En maträtt du är sugen på just nu.
Åt nyss frukost så egentligen ingenting. Men om man måste säga någonting så...sushi!



Helgplaner?
I helgen ska jag göra massa skolgrejer förhoppningsvis som jag behöver få undan. Gå ut och fota lite till en teateruppgift bland annat. Förbereda ett tal inför Valborg. Förhoppningsvis sova ganska mycket också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar