torsdag 17 juli 2014

Besök

 Onsdag:
Efter en brutal väckning av mobilalarmet som ringde klev jag upp för att duscha och äta frukost. Jag fick nämligen besök. Mamma och Sunna skulle komma och hälsa på, så här kommer en bunt med bilder från dagen.

Vi lunchade med bästa utsikten. 

Titta bara! 

Och fina moln var det dessutom. 

Åh! 

Mamma. 

Sunna matchar min kånken som jag, så passande hade placerat bakom henne. Var tvungen att knäppa en bild när jag insåg det. 

Tittar på utsikten. Jag kan inte riktigt förstå att jag har en så himla stor lillasyster. Hon är ju snart längre än mamma. Men så är hon ju tretton också och växer som tusan helatiden.

Syster och mamma. 

Mamma 

Utsiktsbild i svartvitt kändes som ett måste. Det fick bli det med helt enkelt. 

Efter lunch drog vi iväg med bilen igen för att bada. Precis lagom varmt och vågorna slog sådär mysigt mot stenarna och upp på strandkanten.

Bada fötter. Sitta i sanden. 

Sen knäppte Sunna några bilder också. 

"Gör något i sanden" sa hon, och det gjorde jag naturligtvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar