söndag 20 juli 2014

Från mobilen

 Här är den senaste tiden genom min mobilkamera:

För några dagar sedan var det Shakespeare på gräsgården. Trettondagsafton, vilket var väldigt bra.  

Så har jag ätit massor med god (men enkel) mat. Känns så lyxigt när man får bestämma själv vad man ska äta helatiden.

Jag såg hela andra säsongen av bron. Så himla bra! Precis som den första. 

Så har jag repat och repat. 

En dag blev det en utflykt, 

 Eftersom mamma och Sunna var på besök.

Sen såg jag Jag dödade min mamma. Helt fantastisk film. 

Så blev det dags för föreställningar också. Det var en hel del mygg och så men ändå väldigt mysigt. 

Ruinen. 

Frukost. 

En dag skypeade jag med Sunna.

En annan dag kom jag i säng vid fem på morgonen eftersom jag och ett gäng från teatern hade grillfest och såg på soluppgången. Det var mysigt. Men naturligtvis hade jag varken mobil eller kamera med mig. Typiskt! 

Igår såg jag G som i gemenskap

Den sista bilden kommer från min instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar